.

.

.

بسم رب الشهداء والصدیقین

بایگانی فروردين ۱۳۹۲ :: وبگاه رسمی شهید بزرگوار محسن حججی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

خدای محمد(ص)

     

    به خانه ها که سر می زدیم، هم مردم برایمان درد دل می کردند، هم معاینات پزشکی مان را انجام می دادیم. یک جمله مشترک را بسیار می شنیدیم وقتی می خواستند از سختی ها بگویند وچون سختی های زندگی شان برای ما باور پذیر نبود، می گفتند به خدای محمد(ص) و هر وقت میخواستند تشکر کنند می گفتند خدای محمد(ص) دستگیرتان باشد.

     

    وزوه و دورک آنجا که الان جاده هایش را برف گرفته و مردمش از اینترنت و وی چت بی خبرند، برای دعا و قسمشان حضرت محمد(ص) را واسطه قرار میدادند. ما که در دنیای ارتباطاتیم و دهکده جهانی، چقدر از پیامبرمان به بزرگی یاد می کنیم؟

    بخیل کسی است که نام حضرت محمد صلوات الله علیه و آله را بشنود و صلوات نفرستد.

    ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۲:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    شهید گمنام

    معلم شهید

     

    از کلوسه که می گذشتیم اول روستا یک پرچم سه رنگ کنار جاده می دیدی، و پایینش مزار شهید معلمی که سی سال پیش به دنبال فرمان امام، از پشت کوه دوم فریدونشهر که جز جاده های مالرو مسیر عبور و مروری نداشت، گذشت. شهید طاهری با رفتنش جوان های روستا را هم هوایی رفتن کرد و حالا هم مزارش برکت روستا ست.
    پنج شنبه اول اسفند ماه مسئولین موسسه در یادواره شهدای فریدونشهر حضور یافتند. شاید حالا که دورک و روستاهای پشت کوه دوم فریدونشهر یک تعلق شده اند برای بچه های موسسه دیگر میهمان این برنامه نبودیم.
    در حاشیه این برنامه در مورد اردوهای جهادی موسسه در سال های گذشته و برنامه های آینده با مسئولین شهرستان بحث و تبادل نظر شد و دیدار صمیمانه ای با شهردار فریدونشهر برای اولین بار از برکات این یادواره بود.
    شهید معلم هنوز هم ما و مردم را به بهانه های مختلف به پشت کوه می کشاند.

    شهدا برای همیشه زنده اند برای همیشه.
    ۳۰ فروردين ۹۲ ، ۰۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    شهید گمنام