.

.

.

بسم رب الشهداء والصدیقین

بایگانی آذر ۱۳۹۴ :: وبگاه رسمی شهید بزرگوار محسن حججی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

همه جا آسمان یکسان است؟؟!!

 

 

شنیدید، یکی میره  زیارت به بقیه میگه باید  خودتون برید و ببینید. میگه انگار آسمانش هم حرف برای گفتن داره.

ایشالا که قسمتتون بشه.ایشالا قسمتتون بشه و برید دورک و آسمانش  را ببینید.

اولین جمله ای که میگین اینه:"غیر ممکنه،مگه آدم میتونه اینجوری زندگی کنه!؟" ولی میبینید که هم ممکنه و هم دارند به خوبی زندگیشون رومیکنند.

من ستاره ام از نوع ستاره ایست در آسمان دورک.....

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهید گمنام

معرفی نامزدهای بخش شعر و نثر ادبی

معرفی نامزدهای بخش شعر و نثر ادبی جایزه کتاب سال دفاع مقدس یازده کتاب شعر و چهار کتاب نثر به‌عنوان نامزدهای بخش ادبی شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس به بخش نهایی راه یافتند.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهید گمنام

بها نه ای برای یادکردن

من با همرزمانم پیمان بسته ام که تا کردستان به ما احتیاج دارد در منطقه بمانیم و شما چنانچه خداوند شهادت را نصیب من کرد، نمی گویم گریه نکنید، گریه بکنید اما برای مظلومیت حسین«ع» و مظلومیت اسلام و خوف از اعمال و رفتارمان و گریه باید با عمل یکی باشد و دشمن هم نبیند گریه بر شهید تجلیل از مقام شهید و باعث فراموش نشدن راه اوست و باعث تصفیه عمل گریه کننده است و آمرزش گناهان. در پایان هر چند وقت شما را گرفتم اما به عنوان وظیفه چند توصیه مهم و کوچک دارم نماز جماعت و مخصوصا نماز جمعه را فراموش نکنید قرآن را یاد بگیرید و دعای کمیل شبهای جمعه را فراموش نکنید، و از روحانیت و دولت صادقانه پشتیبانی کنید گوش به حرف افراد منحرف ندهید این دولت و جمهوری اسلامی که به دست ما رسیده به خاطر آن بهترین افراد فدا شده اند اگر شکرگزار خدا بودیم خداوند به ما توجه می کند والا نعمت اسلام و امام از دستمان می رود و عذاب شدید خدا را در دو جهان خواهیم چشید.

 

 

فرازی از وصیت نامه شهید محمد علی رجایی

 

 

          تاریخ شهادت 1363/10/28

 

 

       محل شهادت جزیره ی مجنون

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهید گمنام

فرازی از وصیت نامه شهیدحسینعلی سمندری(مفقودالاثر)

 

خدا را شکر که ما را به راه خود آورد و انشاءالله جزء بندگان با ایمان او باشیم. خدا را شکر که در رحمت خود را به روی رزمندگان باز کرد و توفیقمان داد که در راه او جهاد کنیم. خدا را شکر که ما را در خیل سپاهیان اسلام قرار داد. خدایامن درقبرستان ها که می روم دلم می سوزدمن از همه دوستانم عقب افتاده ام همه شهید شده اند و ما روسیاه مانده ایم. خدایااگرصلاح ندیدی من شهیدشوم وتوفیق شهادت در راهت رانصیب من نکردی لااقل توفیق ترک گناه رابه من عطا کن. خدایامارابه راه راست هدایت کن خدایا وقتی علی بن ابی طالب میگوید: الهی قلبی محجوب ونفسی معیوب و هوایی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر و لسانی مقربالذنوب من روسیاه چه بگویم. خدایاچه کلماتی راپیدا می توان کرد که بتوان درد درونی خود را گفت خدایادل پر از درد است و زبان عاجزگفتن درد. درنهان فقط من دل به وجود تو ای خداوند خوش کرده ام و این که تو ای خدا گفته ای اولین قطره خون شهیدگناهان او را میریزد خواهش دیگرمن بنده ذلیل ازتوای خدا این است که امام امت راطول عمرتاظهورحضرت مهدی عنایت فرمایی.

فرازی از وصیت نامه شهیدحسینعلی سمندری(مفقودالاثر)

محل شهادت کرخه.

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شهید گمنام